Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Vienna
6. District
Piccini
Piccini Reviews

Piccini

Italian, European

Dishes priced around20€

Photo of restaurant Piccini in 6. District, Vienna
Piccini is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of Piccini (7)

Read what people think about Piccini. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Piccini before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Piccini and book a table with confidence!

5.0/6

7 reviews

5.0/6

7 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Pleasant
Service:Great
Value for money:Good value
Waiting time:Very Good
Noise levels:Pleasant
62
53
42
3
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Good"
4/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Sehr leckere Antipasti und ausgezeichneter Wein - das ist Italien am Naschmarkt

"Excellent"
6/6
Babsi N.7 years ago · 10 reviews

Ein schöner Abend! Die Bedienung war sehr zuvorkommend, aufmerksam und kompetent. Das Essen war köstlich , schön präsentiert und hatte die richtige Temperatur. Der Wein war sehr gut. Wir kommen gerne wieder.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Sehr gutes Essen in netter Atmosphäre, super aufmerksames Personal. Immer einen Besuch wert.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Wunderbare Pasta, herrlicher Wein! Warme Küche erst ab 18. Uhr, aber geht dich aus vor der Oper

"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Super Essen, super Service - kommen jederzeit gerne wieder vorbei um gutes Essen zu genießen. Auch die Online Reservierung hat super geklappt. Kann ich nur weiterempfehlen.

"Good"
4/6
Rainer T.7 years ago · 11 reviews

Essen war hervorragend, nur der Service war leider nicht entsprechend! Trotz Reservierung war nicht komplett eingedeckt, Servietten fehlten überhaupt und die Kellner waren nicht wirklich aufmerksam.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Das Lokal wurde kürzlich übernommen und die GF ist sehr um den Gast bemüht. Auch das Servicepersonal ist sehr freundlich und hat gute Weinempfehlungen abgegeben. Der Risotto war zwar nicht mit Pilzen, wie auf der Karte, aber dafür mit Jakobsmuschel. Sehr gut. Alles in allem ein schöner Abend.