Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Vienna
18. District
Restaurant Martinsschlössl
Restaurant Martinsschlössl Reviews

Restaurant Martinsschlössl

Austrian, European, Eat & Drink

Dishes priced around17€

Photo of restaurant Restaurant Martinsschlössl in 18. District, Vienna

Fast and free booking for:

Reviews of Restaurant Martinsschlössl (8)

Read what people think about Restaurant Martinsschlössl. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Restaurant Martinsschlössl before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Restaurant Martinsschlössl and book a table with confidence!

5.3/6

8 reviews

5.3/6

8 reviews

Food:Great
Atmosphere:Excellent
Service:Excellent
Value for money:Good value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Very pleasant
65
52
4
3
21
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
New"Excellent"
6/6
Vladimir P.15 hours ago · 1 review

Out experience was excellent with no complains, highly recommend for anyone in Vienna

"Excellent"
6/6
Harald R.a month ago · 1 review

Ganz toller Service und richtig geiles Essen! Ein Besuch lohnt sich im Wunderschönen Biergarten

"Very good"
5/6
Milan P.5 months ago · 1 review

Pleasant host and very nice small restaurant. Sparkling candles for the birthday were extra effort from the host. 🙏

"Very good"
5/6
Michael J.5 months ago · 2 reviews

Geschmacklich waren die Wildschwein-Spareribs (saisonal) gut, allerdings war das Fleisch zu trocken (zu lang im Ofen?). Nachdem ich den Kellner darauf hingewiesen habe, wurde mir freundlicherweise eine neue Portion kostenfrei zubereitet. Die Bedienung und der Küchenchef haben sich sehr darum bemüht den Fauxpas wieder gutzumachen. Das Hühnerschnitzel meiner Begleitperson war jedenfalls köstlich und der Service war mehr als in Ordnung. Komme daher gerne wieder!

"Not good "
2/6
Richard S.6 months ago · 1 review

Leider hat dieses Lokal unseren Erwartungen überhaupt nicht entsprochen .

"Excellent"
6/6
Michelle-Christa S.6 months ago · 2 reviews

Perfekter abend mit den Schandgesellen und Eulenspiel! Freue mich schon auf nächstes jahr

"Excellent"
6/6
Peter C.9 months ago · 6 reviews

Bedienung sehr freundlich, Speisen flott serviert, es war aber nur ein weiterer Tisch besetzt.

"Excellent"
6/6
Quandoo Dinera year ago · 2 reviews

Ein gemütliches Lokal mit sehr nettem Kellner und sehr gutem Essen.