Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Vienna
8. District
Tin-Tan
Tin-Tan Reviews

Tin-Tan

Mexican

Dishes priced around13€

Photo of restaurant Tin-Tan in 8. District, Vienna
Tin-Tan is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of Tin-Tan (5)

Read what people think about Tin-Tan. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Tin-Tan before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Tin-Tan and book a table with confidence!

4.8/6

5 reviews

4.8/6

5 reviews

Food:Great
Atmosphere:Pleasant
Service:Excellent
Value for money:Good value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Pleasant
63
5
41
3
21
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Good"
4/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Essen war sehr gut, es hat nur lange gedauert, Bedienug war sehr nett und freundlich, Nachteil wir sind im Raucherbereich gesessen, geraucht wird an der Bar.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Die Wahl im Tin Tan meinen Geburtstag zu feiern, habe ich nicht bereut: es gab einen reservierten Tisch für 10 Personen und sonst kaum Leute, gutes Essen, leckere cocktails (happy hour), die MUsik konnten wir selbst mitbestimmen (Salsa etc.) und der liebe .....(weiss jetzt den Namen nicht mehr) hat, als er gemerkt hat, dass wir wirklich tanzen wollen, den Tanzbereich vergrößert und selbst als Tänzer ausgeholfen..........ein Negativpunkt ist schon, dass hier noch geraucht wird und man nicht allzu durstig sein darf, das service hat südländisches Tempo!

"Not good "
2/6
Lysak S.7 years ago · 13 reviews

Uns hat dort gar nicht gefallen. Das Essen war nicht so toll und auch die Getränke ungenießbar. Außerdem, hat uns die Lockalaustattung schockiert. Sehr billig und geschmacklos. Das Personal ist aber sehr nett und freundlich, trotz dem wollten wir nur weg und kommen nie wieder.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Great place! The owner is extremely nice. He is from Mexico, so he really knows his business. Highly recommended if you want to live an authentic Mexican moment.

"Excellent"
6/6
Friedrich S.7 years ago · 9 reviews

Excellente und kreative (zu schön um das Kunstwerk essen zu wollen) Küche die alle Wünsche erfüllt. Ausgezeichnetes Service und wunderbare Ambiente. Auf den nächsten Besuch freue ich mich sehr.