Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Vienna
6. District
Kias Kitchen
Kias Kitchen Reviews

Kias Kitchen

Brazilian, Austrian, International, Eat & Drink

Dishes priced around26€

Photo of restaurant Kias Kitchen in 6. District, Vienna

Fast and free booking for:

Reviews of Kias Kitchen (17)

Read what people think about Kias Kitchen. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Kias Kitchen before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Kias Kitchen and book a table with confidence!

5.1/6

17 reviews

5.1/6

17 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Pleasant
Service:Great
Value for money:Good value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Very pleasant
68
54
43
32
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
New"Good"
4/6
Bernd K.7 days ago · 1 review

nette Bedienung, cooles Ambiente, außergewöhnliche Speisen. Wir kommen bestimmt wieder.

New"Excellent"
6/6
Paul B.8 days ago · 1 review

Wirklich gut!!!dazu kommt eine freundliche und persönliche Betreuung. Sehr zu empfehlen

New"Average"
3/6
sohre A.10 days ago · 1 review

Eigentlich enttäuschend . einer von uns wollte das ganze Menü und die Anderen nur die Hauptspeise aber es wurde nicht gerne gesehen . Die pries-Leistung Verhältnis ist auch enttäuschend

"Very good"
5/6
Hannes K.21 days ago · 1 review

Alles in allem eine überraschende Erfahrung ,es hat uns sehr gut gefallen.Wir werden wieder kommen und das Lokal in jedem Fall weiter empfehlen.

"Good"
4/6
Gabriele S.21 days ago · 1 review

Sehr freundliche Bedienung! Interessantes Essen! Gesamt hat es uns sehr gefallen

"Excellent"
6/6
Katrin G.22 days ago · 1 review

Tolles Ambiente, sehr herzliche Mitarbeiter, tolles Essen, einmal etwas anderes :-)

"Very good"
5/6
M S.23 days ago · 2 reviews

Kias-Kitchen ist einfach nur zu empfehlen - allerdings darf man sich keine "brasilianischen" Preise erwarten, sondern mitteleuropäisch hohe!

"Excellent"
6/6
Katharina K.23 days ago · 1 review

Sehr nette Bewirtung. Tolles Essen. gelungener Abend für uns 4

"Excellent"
6/6
Klaus L.a month ago · 1 review

Phänomenal gut! Essen, Service, Ambiente! Wir kommen bald wieder! Super

"Excellent"
6/6
Michael P.a month ago · 2 reviews

Hervorragende Küche (wir kamen in den Genuss des 5 Gänge Menüs) und top/ zuvorkommender Service.

"Very good"
5/6
Francisco V.a month ago · 11 reviews

Great Brazilian food with a nice sophisticated twist! Will definitely be back!

"Very good"
5/6
Magdalena W.2 months ago · 9 reviews

Super Qualität, aber Portionen trotz hoher Preis schon ziemlich klein. Ohne Vorspeise wird man eher nicht satt.

"Good"
4/6
Jasmina J.4 months ago · 1 review

It was overall a nice restaurant with a good atmosphere. The food was good, but a little choice of food in the menu.

"Excellent"
6/6
Patrick H.4 months ago · 1 review

ausgezeichnete küche, sehr guter wein, gute und freundliche bedienung, nettes ambiente

"Average"
3/6
Grün L.4 months ago · 39 reviews

Süßes Konzept und Location. Leider war das Essen, das ich wollte nur als Teil des Menüs verfügbar (verstehe ich nicht) und der Hauptgang dann sehr salzig.

"Excellent"
6/6
Sandra W.7 months ago · 1 review

Rundum gelungen: Essen wie Ambiente. Service sehr aufmerksam, Lautstärke angenehm. Siehe oben (Emojis).

"Excellent"
6/6
Taila C.7 months ago · 1 review

We had an amazing dinning experience, I highly recommend a visit.