Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Vienna
14. District
Mitra
Mitra Reviews

Mitra

International, Arabic, Middle Eastern

Dishes priced around12€

Photo of restaurant Mitra in 14. District, Vienna

Fast and free booking for:

Reviews of Mitra (10)

Read what people think about Mitra. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Mitra before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Mitra and book a table with confidence!

5.3/6

10 reviews

5.3/6

10 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Pleasant
Service:Excellent
Value for money:Good value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Very pleasant
65
54
4
31
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
New"Excellent"
6/6
Martin H.6 days ago · 2 reviews

Sehr gutes Essen, sehr nettes Personal, angenehme Atmosphäre. Komme sicher wieder!

"Excellent"
6/6
Petra J.3 months ago · 1 review

Super freundliche Bedienung, gemütliche Atmosphäre und sehr gutes Essen zu annehmbaren Preisen! Danke für den schönen Abend :)

"Excellent"
6/6
Robert H.4 months ago · 3 reviews

great restaurant with great food!!! excellent service also in the restaurant

"Excellent"
6/6
Friederike O.6 months ago · 1 review

Wir kommen sicher wieder, waren vor ca.2 Jahren bei Ihnen und jetzt wieder... einfach alles sehr gut und zum weiterempfehlen.

"Average"
3/6
Alf N.6 months ago · 2 reviews

Okay, aber nicht sensationell. Wir waren nicht wirklich begeistert, auch wenn das Service sehr bemüht war.

"Very good"
5/6
Adam P.9 months ago · 31 reviews

Die Gerichte waren lecker, allerdings etwas zu klein. Das Personal war nett und aufmerksam

"Very good"
5/6
Manfred L.2 years ago · 22 reviews

Es war ein netter Besuch im Restaurant. Die Wartezeit war sehr kurz. Die Bedienung war sehr nett und nahm sich Zeit um die speisen zu erklären. Kommen sicher wieder!

"Very good"
5/6
Peter L.2 years ago · 21 reviews

Unser Besuch erfolgte eher zufällig. Umso positiver überrascht waren wir von der Gastfreundschaft in dieser Lokal. Das Essen war hervorragend! Ebenso wie die etwas ungewöhnliche Atmosphäre. Ich kann das Mitra jedenfalls zu 100% weiterempfehlen!

"Very good"
5/6
Peter L.2 years ago · 21 reviews

Sehr gutes Essen, angenehmes Lokal! Und besonders hervorzuheben, die freundlichen Gastgeber!

"Excellent"
6/6
Romana J.2 years ago · 1 review

Sehr gute levantinische Küche, nettes Personal sehr zu empfehlen top